Páginas

21 de mai de 2010

ten things I hate about you

Lá estava eu em um momento de ócio zapeando pelos mais de 100 canais da TV a cabo, quando parei em um que estava passando um filminho bobo que adoro: Ten things I hate about you. Acho lindo o que ela escreve:

"I hate the way you talk to me and the way you cut your hair. I hate the way you drive my car. I hate it when you stare. I hate your big dumb combat boots and the way you read my mind. I hate you so much it makes me sick. It even makes me rhyme. I hate the way you're always right. I hate it when you lie. I hate it when you make me laugh. Even worse when you make me cry. I hate it that you're not around and the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all."




Minha versão manteria muito disso tudo, mas seria um pouquinho diferente:

I hate the way you talk to me and specially when you disappear. I hate the way you just don't care and I hate it when you do. I hate your hugs and the way they make me calm. I hate you so much it makes me sick. I hate the way you're always right. I hate that you don't lie. I hate it when you make me laugh. Even worse when you make me cry. I hate the fact that you're not around and the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all.